Kas ir Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola?

Tā ir Kultūras ministrijas pakļautībā esoša izglītības iestāde.

Kādu kvalifikāciju var iegūt Latgales Mūzikas un mākslas vidusskolā?

  • Profesionālās ievirzes izglītību dažādās specialitātēs
  • Profesionālo vidējo izglītību dažādās specialitātēs

Kurš var mācīties vidējās izglītības programmās?

Personas, kam ir vismaz pamatizglītība.

Kurš var iestāties bērnu mūzikas skolā?

Personas, kas mācās 1.-2.klasē vispārizglītojošajā skolā.

Kurš var iestāties bērnu mākslas skolā?

Personas 9-10 gadu vecumā.

Kur atrodas Latgales Mūzikas un mākslas vidusskola?

Mācību process notiek divās ēkās.

  • Mūzikas struktūrvienības un skolas juridiskā adrese: Atbrīvošanas aleja 56, Rēzekne
  • Mākslas struktūrvienības adrese: Baznīcas iela 34A, Rēzekne

Kur atrodas bērnu mākslas skolas mācību punkti?

Tie atrodas Gaigalavā, Kaunatā un Sakstagalā.

Kā sazināties ar skolu?

Pa tālruni: +371 29115507

Pa e-pastu: pasts@lmmv.gov.lv